Parship hoe neem je contact op met de klantenservice?

17 juni 2014

Contact informatie

Contact opnemen met een datingsite is soms niet altijd even gemakkelijk. Of je nou je lidmaatschap wilt veranderen, gebruik wilt maken van een speciale aanbieding, je abonnement wilt opzeggen of als iets gewoon simpelweg niet werkt, soms heb je de klantenservice nodig. Hoe neem je contact op met de Parship klantenservice?

Post

Het postadres van Parship is het volgende: PARSHIP GmBH Klantenservice België Speersort 10 D-20095 Hamburg Duitsland

Mail

Wil je contact opnemen via de mail dan kan dat via het contactformulier of je kunt een mail sturen naar [email protected]

Fax

Mocht je contact op willen nemen met Parship via de fax dan is dit het nummer: +49 (0) 40 46 00 26-178 figuur 1. parship contact paginaparshipcontact   En, had je wat aan deze informatie? Like dit artikeltje dan. Je kunt je ervaring(en) over Parship ook delen met anderen door gratis een review te schrijven. Klik op het tabblad “Schrijf een review”. Je hoeft je hiervoor niet te registreren!


Bezoek Parship

Reacties

Pls can you also let me benefit from the discount as a premium classic fee which is 13.33 pounds per montn?

I have two accounts on Parship with the name Geraldine.One was created was created in 2019 and the other a few days ago.
I was going to pay my subscription fee to the most recent one,but realised that I mistakenly paid on the old account.Is it possible to deactivate the old account and transfer my subscription fee to the new account?

Ik heb een abonnement genomen en kan niet in contact komen noch foto s zien die partners gedeeld hebben met mij????

First page rankings on Google

We can put your website on 1st page of Google to drive relevant traffic to your site. Let us know if you would be interested in getting detailed proposal. We can also schedule a call & will be pleased to explain our services in detail. We look forward to hearing from you soon. Thanks!

Ik heb al een paar weken geen mails meer gehad. Is daar een reden voor?

WPUWU7PQ2MTH www.yandex.ru

Ik heb vorige week 34.90 euro betaald. Wat blijkt er nu.is 76 euro van mijn rekening gegaan naar parchip.kunnen jullie daar een verklaring voor geven. Mvg.

Binnen een maand heb ik 700 € afgelost via incasso ook al had ik mijn lidmaatschap op tijd opgezegd …. nu beweren ze dat ik opnieuw ga moeten betalen ????? wat voor een praktijken zijn dit ???

Beste,

Ik had mijn lidmaatschap al maanden geleden opgezegd, maar er is vandaag een domiciliëring af mijn rekening gegaan. Ik hoop dat dit kan recht gezet worden en dat ik mijn geld terug krijg.

Ik zou graag telefonisch contact willen hebben voor een aantal vragen, maar ik krijg geen antwoord van jullie bij vraag via mail. Is er een nr waarop ik kan bellen ?
U kunt mij graag steeds bereiken op 0494564806

Ik heb in 2020 een nieuwe inschrijving genomen na relatiebreuk in maart. Ik wil dat behouden.
Ik heb recent vastgesteld dat er nog een oude parship inschrijving bestond die nog liep. Het werd in jaar 2018 gestart. Ik verzocht opzegging via Xpendy. WIL U EROP LETTEN DAT MIJN RECENTE INSCHRIJVING VAN 2020 NIET VERVALT ? ik stel vandaag na opzegging vast dat ik niet meer besta op uw site. Ik heb geen toegang meer. Hebt u zich vergist ? bel 0475457814 [email protected] Ik ben een tevreden klant sinds jaar 2007!

Bezoek Parship Reviews over Parship

Schrijf een reactie

Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden